lauantaina, maaliskuuta 28, 2009

Working overtime

Ahoy, that's me working!!

Hahhaaaa mua naurattaa toi mun otsikko, mutta en keksinyt mitään muutakaan biisiä minkä nimessä olis jotain työn tekemisestä. Ja toi on Iikan entisen bändin oma biisi, jota kukaan ei tunne. Mutta kai se tossa menee, or what?!

Jou tänään oli aikamoinen päivä taas töissä. Mitään sen ihmeellisempää ei tapahtunut [lue: ei yhtään känniääliötä!!!! \m/], vaikka muutama tapaus hauskuuttaakin taas varmaan tovin.

Tapaus 1:
Eräs tyttö, iältään n. 9 vuotta tuli kysymään multa juuri kun olin päässyt tiskin taakse, että "Voiko tästä lelusta saada alennusta, kun se maksaa neljä euroo ja mulla on vaan yksi euro?" Olin siinä aika kauan hiljaa ennenko tajusin mitä tyttö juuri sanoi..
Toimiskohan toi jos menisin ruokakauppaan tässä joskus samoin ajatuksin?

Tapaus 2:
Eräs nuori, varmaan jotain synkähköä musiikkia kuunteleva pariskunta, tuli uimaan. Ei siinä sinänsä mitään, meillä saa kyllä käydä kaikenmoiset ihmiset ikään, kokoon tai musiikkimakuun katsomatta nautiskelemassa, mutta allasvalvojalta kuulin, että nämä olivat harrastaneet mm. poreammeessa jotain aivan muuta kuin poreista nauttimista. Kädet oli käyny vikkelään ja herralla olis varmaan ollu tarve käydä kylmäaltaan kautta ennen suihkuun menoa.........

Nämä tapaukset sai minut taas miettimään, että miksi ihmiset tulee a) ryyppäämään kylpylään, jossa anniskelussa pätee _hieman_ eri säännöt, kuin vaikka ravintolassa?? Ja b) naimaan, eli nusauttamaan altaisiin missä on jonkun verran muitakin ihmisiä, KUTEN LAPSIA?! Eikö silleKIN touhulle löydy jostain ihan omat, vähän privaatimmat paikkansa?

Sanokaa ihmeessä, jos olen jotenkin kovin suppee ja so last season tän asian suhteen!
\o/


Että sellasta rokkia tänään. Miten kulkaas toverit ja kansanmiehet ja naiset muistan siirtää kellojani, että herään ajoissa töihin? Olisi noloa myöhästyä.........
Hyvää yötä hanit! <3

H

PS. I see dead people!






0 kommenttia: