torstaina, maaliskuuta 26, 2009

One cup of coffee and a cigaret.

Hola hanipallerot ja äärimmäisen mukavaa torstaita kaikille!

Minä olin tänään tekemässä opinnäytetyötämme koululla. Aineistoa analysoidaan sellasella SPSS- ohjelmalla mikä on ihan hauskaa ja mekaanista työtä.. numeroita vaan nakutellaan ohjelmaan ja se automaattisesti laskee meille tulokset ja tekee taulukot. Iiihhannnaa, olen innokas saamaan tuon pienenpienen opparin valmiiksi.

Meinasin tukehtua omaan happeeni eilen, ko MySpacessa surffailin ja eksyin kaikkien aikojen orkesterin, The Living Endin sivuille ja huomasin, että se bändi on tulossa kesällä _SUOMEEN_!!!!
Voitteko uskoa, Suomeen? Mun on aivan pakko päästä katsomaan niitä.. ja taas mä kuulostan ihan kakaralta. "Mun on pakko, pakko, pakko yää yää yää möö möö möö!!!!!!!!!!!!"

Miks ihmeessä mä kirjotan tänne kaikkee tämmöstä paskaa? En keksi mitään parempaakaan. Joten taidan lopettaa ja mennä laittaan saunan päälle.

Nönnönnöööööö,

H

1 kommenttia:

Tiijja kirjoitti...

Oikeestikko on??? Koska ja minne???