perjantaina, maaliskuuta 13, 2009

In sickness and in health..


Nenä on tukossa eikä saa kunnolla nukuttua.. Olen ollut hurjan kipeänä jo pari päivää, tänään on parempi. Kuume ei ole noussut, vaikka olisin halunnut, SITEN NE PÖPÖT KUOLEE! Ei ole pariin päivään siis tapahtunut yhtään mitään mainitsemisen arvoista. Siis ei kertakaikkiaan mitään..



Onneksi Wanda on ollut mun kanssa, yhtä fleguna kuin itsekin.. Sillä oli eilen synttärit, eikä sitä oikein edes muistettu. Laulettiin sentään sille Iikan kanssa. Jos yhtään lohduttaa? Mummu [mun äiti joo, sitä sanotaan mummuksi, vaikka se ei Wandan mummu oikeasti olekaan!!] lupasi ostaa uuden talutushihnan lahjaksi! Hooray!

.
.
.

Nyt huomaan, että mulla on aivan järjettömät paineet blogin kirjoittajana. Olen lukenut niin uskomattoman hienoja ja verbaalisti lahjakkaiden ihmisten blogeja, että paineet on kovat. Minulla ei ole mitään erikoista kerrottavaa, vaan postailen tänne varmaan vaan ihan arkisia juttuja, joita kukaan ei pitemmän päälle jaksa lueskella. Mutta kirjoitankin kirjoittamisen ilosta..

Melkoinen loppuhuipennus, oikeen itseäkin huimaa kun näkee miten aatos lentää..........

H

1 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hahaa. No ei pelkoo että mua ainakaan tarvis lukea tuohon verbaalisesti lahjakkaiden kerhoon... Eli jotain lohdutusta kuitenkin... :P

Voipimolla että mäkin tänne siirryn kunhan saan tuon polven kuntoutuksen loppuun. Aloitin tuon päiviksen meinaan enemmänkin kintun kuntoutusta varten... toki se on rönsynny.

Mut täällä on monta mielenkiintoista rokkityyppiä joiden juttuja seuraan...