keskiviikkona, maaliskuuta 25, 2009

Rock this town!

Hellou evribodi, oon taas ollut menossa kuulkaas koko päivän! Koulussa olin taas samanlaisen päivän ko eilen ja toissapäivänä rankkkkkaaah! Pomokin soitteli tossa, että "lomani" saan alottaa heinäkuun puolestavälistä ->
Tosin se ei minulle tarkoita lomaa, vaan sitä että pääsen silloin heti aloittamaan 14 viikkoa kestävän harjottelun. Aw. Mutta niiden viikkojen jälkeen on kaksi kuukautta aikaa siihen, että VALMISTUN ja se auttaa jaksamaan hooray.....

Koulun jälkeen lähdettiin ajelemaan kohti Iikan vanhempien kotia Kangasalle. Ihan kiva oli senkin pään vanhuksia nähdä. Ja Iikan kanssa oli kiva autoilla, se on mun rakas ja ihanan pöhlä ukkoni.
Iikan äiti kutoo mulle villatakkia, mutta jostain syystä olen [hieman] epäileväinen sen suhteen että tulenko sitä koskaan pitämään, koska villatakit ei kuulu suosikkiasuihini. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Sen sijaan viimeksi ko oltiin siellä R kutoi mulle _ihanat_ villasukat!!!! Rakastan niitä paljon ja ne onkin olleet tosi ahkerassa käytössä sen jälkeen ko sain ne... <3

Myös se miljöö missä Iikan porukoiden talo sijaitsee on _upea_!! Ihan siinä pihan reunalla valuu aika iso koski, joka kesäisin pitää aivan mielettömän kuuloisen kohinan. Koski laskeutuu Vesijärveen, jossa voi kesällä käydä uimassa. Se pihan ympäristö on mahtava.. Talvisin koski on lumen peitossa eikä siksi kohise, mutta maisemat siellä on silti ihanat.. Rauhoittava paikka.

Kuva Kettusten keittiön ikkunasta. Tuolla virtaa se ihana koski ja puussa vähän jo ränsistynyt Iikan ja sen kaverin rakentama maja :--D

Hei ette ikinä arvaa mitä me saatiin koulusta tänään?!? No RUISLEIPÄÄ!! Kyllä, aivan tuoreen ja ihanan tuoksuisen reikäleivän. Tunsin sen tuoksun repustani koko päivän ja odotin vaan, että koska pääsen kotiin syömään ihanaa ja ilmaista ruisleipääni ^_^ Äsken sain ottaa palan ja voi pojat, että oli hyvää. JA ILMAISTA. Miten hyvä kikka Nordealta [Nordeapankin edustajat jako leipää, jonka pussissa oli mainos opintolainasta, jokin porkkana siis tottakai!] olikaan tulla jakamaan opiskelijoille ilmaista ruokka. Pieni käsi siitä!! *läpyläpy* Kaupan päälle heitin noppia ja voitin vaaleanpunaisen Nordea avaimenperäpossun. _Hyvä_ mieli kaupan päälle!

Mun luokkakaverin ihana pieni [19 päivää vanha] tyttö oli äitinsä mukana tänään koululla ja se vauva oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kertakaikkisen suloinen. Mulle iski salaa ihan pieni vauvakuume, mutta mä en aio kertoa Iikalle ja säikäyttää sitä kerta se on nyt niin onnellinen. Se sai äitinsä kitaran lainaan ja näppäilee sitä tossa hiirenhiljaa. Ihana kotitaiteilija <3

Nyt pisut, pesut ja nukkumaan. Huomenna opparintekoa koululla luvassa koko päivän aaaacchh.

H

0 kommenttia: