perjantaina, maaliskuuta 27, 2009

Baby blue eyes!

Howdy all ja mukavaa viikonvaihdetta, mitä se ikinä sitten kenellekin tarkoittaa..?? Mulle se tällä kertaa tarkoittaa makaronia, töitä, keikkaleskenä oleilua ja koiraa. Sunnuntaina kuitenkin tekisi mieli lähteä Tampereenkaupunkia, tarkemmin sanottuna Pispalan kaupunginosaa kohti ja livemusisointia kuuntelemaan. Maanantai kun on minulle ihan vapaapäivä.. Hmm we'll see!

Arvatkaapas mitä ajattelin kirjotella? No ajattelin kertoilla teille kaikista niistä tuotteista, joita käytän kasvojeni hoitoon ja kaunistautumiseen. Jos ei kiinnosta Hannan mömmöt, niin voi suosiolla mennä pooooois lukemaan jotain mielenkiintosempaa... NI!

Alotetaan vaikka niillä aineilla millä pesen nassuni aamuin ja illoin.

Kaikkein eniten vasemmanpuoleisena on toi puhdistusgeeli, missä on sellaisia ihania valkoisia rakeita, jotka todella puhdistaa lätyn aikalailla puhtoiseksi, ainakin helvetin hyvin se feikkaa sitten koska ton mömmelin jälkeen naama tuntuu kohtuu freesiltä. Geeliraemömmelin jälkeen rasvon naamani samaan Oxygen sarjaan kuuluvalla rasvalla, joka jättää äärimmäisen kevyen tunteen iholle. Rasva [kuten myös muuten geeliraemömmelikin] tuoksuu taivaallisen hyvälle, saa miehenkin hyrisemään halaillessa! Meikit otan pois [silloin kun sitä olen suhrannut aamulla] tolla ihan perusmeikinpoistoaineella, joka tehoaa myös vedenkestävään meikkiin. Jotkut meikinpoistoaineet ei oikein kunnolla puhdista, mutta tää kyllä mun mielestä toimii, eikä edes kirvele silmiä!!

Sitten vuorossa olis meikki. Ihan ekana ne millä teen pohjan.

Kun ihana ja täydellinen rasva [joka on kohtuuhintanenkin.. =/] on hiukkasen kuivahtanut, alan läiskiä naamaani väriä. Ilman sitä en erotu valkosesta seinästä, en. Pohjalle suhraan Maybellinen vaahtomeikkivaahtoa [heheee mikä sana!]. Sen olen todennut sopivimmaksi mun iholle, se on kevyt ja peittää mun hipiästä sen minkä haluan. Jos tarvitaan järeämpää peittoa, niin jysäytän päälle vielä Lumenen peitepuikkoa. Jo katoaa finnit ja muut näpykät somasti! Monen olen kuullut sanovan, että toi vaahto ei kunnolla peitä, jos on tottunut pakkeloimaan pohjalle oikein kunnolla. Meikkivaahdon kiinnitän naamaani ja viimeistelen Rimmelin kivipuuterilla. Paras sävy ja kohtuuhintainen, bueno tuote siis!

Sitten silmät, olkaa hyvä!

Kulmat piirrän Rimmelin Blackbrown sävyisellä kulmakynällä. Se on hyvänvärinen [synkassa mukavasti mun letin kanssa] ja muutenkin tosi hyvää ja luonnollista jälkeä tekee. Mun valttikortti on kulmakarvat, _tosi_ monet ihmiset on tulleet kehumaan niitä ja kyselemään miten ne teen ja millä. Ja joka kerta kun mun kulmia kommentoidaan, menen ihan yhtä hämilleni.. ikinä en opi. Silmät rajaan jollain ikivanhalla Maybellinen mustalla rajauskynällä. Nestemäistä rajausjuttua [en edes tiedä miksi niitä sen paremmin kutsutaan] en ole koskaan oppinut käyttämään.. Ripsiin heitän taas Rimmeliä, jotain ihan perusmustaa, kohtalaista ripsaria, joka on sopivan hintasta mun kukkarolle! Ihan kivat räpsyt sillä saa aikaseksi kunhan tarpeeks monta kerrosta levittää ja taivuttaa ripset kuohkeiksi jeeee. Jos jonnekin ulos lähdetään, baareileen tai syömään, niin tuikkaan vielä lisäksi jotain kivaa luomiväriä, jolla saa entistä avarampaa ilmettä silmiin. Tykkään sellasesta kissansilmälookista.

Sitten viimesilaus..

Lopuksi sutasen poskipäitäni korostaen vähän Rimmelin arskapuuteria ihanalla venytettävällä sudilla. Käytän arskapuuteria ihan sikana, mutta siihen on hyvä syy. Ja se syy on mun muuten niin kalpea iho. Saan talvisinkin sellasta lämpösempää fiilistä mun lättyyn sutimalla siihen vähän aurinkoa. Iiiihhhanaa..

Mä en tiedä kiinnostaako tää ketään, tuskimpa. Mutta olen jo hetken kypsytellyt tätä ajatusta mistä haluan postailla ja nyt sen päätin toteuttaa. Sorry mates!! Onneksi jokainen voi oman harkintakyvyn salliessa skipata tän koko paskan jos ei kiinnosta.

Nyt tarkoituksenani olisi mennä tunkemaan hiusväri päähän, jotta pääsisin taas eroon tästä karmaisevasta juurikasvusta yäääk :--C Siihen tarkoitukseen olen ostanut Shcwartzkopfilta [vai mitenvitussa se nyt kirjotetaankaan?!] Bittersweet Chocolate sävyn nam. Se on paras <3>


See ya'll and evribodi behave well!


<3 H

Ps. Miten vitun tyhmä Jessica Simpson voi olla!??!?!?!
"Onko tonnikala kalaa vai kanaa, kun tässä purkissa lukee, että Chicken of the sea?"
Dou! Tuli vaan jostain mieleen............

2 kommenttia:

Poison Ivy kirjoitti...

kivojahan nää on...
Mua kans kauheesti huvittas tehdä kuvaentryjä mutta kun mun elämä vaan on niin tylsää etten keksi mitäs kuvaisin. Tässä jääkaappi josta otan maitoo. tässä viikon tiskit joita en aio taaskaan tiskata :)

Poison Ivy kirjoitti...

hei pist. jos haluut lisää lukuijoita niin ilmoita bloggikses www.blogilista.fi :)