tiistaina, huhtikuuta 28, 2009

You're gonna miss me....

Viikonlopun jälkeen meidän elämää on varjostanut suru-uutinen. Sen käsittely on verottanut yöunta ja jaksamista muutenkin. Miksi tälläistä pitää tapahtua? Miksi ne hyvät lähtee aina eka?
Tähän kohtaan sopisi taas toi Jouni Käteisen aka. Johnny Cashin Hurt. Kuunnelkaa ja hiljentykää toverit.

Nuku rauhassa Ville.



Hmm, tänään olen miettinyt taas kerran noita ystäviä. Ehkä tällaisena aikana niiden iso ja suurensuuri merkitys korostuu ja vanhojakin ystäviä ja hyviä aikoja muistelee lämmöllä. Mulla on eilisestä asti ollut nenä aivan tukossa [hei, pohjustan tulevaa tarinaa, siksi tämä ns. Off Topic] ja etsiskelin nenäliinaa itselleni keittiön laatikoston uumenista. Siitä mieleeni juolahti jokin tehtävä jota oltiin parhaiden yläaste tovereideni [he voivat varmaan itsensä tunnistaa? :)] kanssa tekemässä paikallisella nuorisotalolla, elikkäs "nurtsilla". Mulla oli silloinkin nenä tukossa ja pyysin [olin laiska?] Outia tuomaan nenäpaperia, jotta voisin niistää.. Outihan toi nenäpaperia. Nimittäin A4sen mihin oli piirtänyt ison nenän kuvan... x-----DDDDDDDDDDDD

Mulla oli muuten toinenkin juttu, mutta arvatkaa muistanko mä sitä enää? No E N ! Jos Outille tai Muruiselle tulee jotain kivoja juttuja mieleen yhteisiltä ajoilta, niin saa heitellä.. ;--))

Jeppajee, haen nyt kahvia ja vajoan sohvan pohjalle, kohta on Sex and the City time ya'll!!!!
^_^

H

2 kommenttia:

Outi kirjoitti...

ahhihhii, vähänks oon ollut nokkelapokkela jo sillon. onhan niit kivoi juttui paljonkin.. nyt ei tässä koomassa pysty muistaan. täytyypä miettiä :)

Niina kirjoitti...

No siis kuka vois unohtaa erään illan mihin liittyi mm. rakkaudentunnustuksia rampilla,karkuunjuoksua ja Suvin pihalle pudonnut kenkä..:))