perjantaina, huhtikuuta 10, 2009

CRUISING!

Moi kaikki.
Mitä teille kuuluu?
Mulle kuuluu ihan hyvää. Muutaman päivän aikana on tapahtunut paljon asioita, hauskoja ja sitten ei niin hauskoja (niihin ei-hauskoihin en aio sen enempää paneutua).. Mutta mutta..

Viime keskiviikkona sain elämäni ekat rakenne/geelikynnet, kun yksi kaveri oli semmoisen setin Saksasta saakka itselleen tilannut ja tuli meille tekeen mulle sormet! Aaaaah nää on niin kauniit, vaikka välillä ajattelen että what the hek, mitä mun sormille on tapahtunut?! Ja välillä taas olen onneni kukkuloilla ja mietin, että haluun kauniit kädet lopuksi ikääni. Tosin "tuksukynnet" menee vähän yli... (Tuksukynnet on sellaset n. 2 cm pitkät ja vaaleenpunaset) niitä ei mulle thx!

Iiiiiiihanat, love them <3>

Eilen oltiin Nurmijärvellä kuuntelemassa rockabillya, Tail Shakers veti siellä Nightclub Venlassa ihan kivan setin. Hauskaa oli, vaikka kerran jouduin mm. makaamaan keskelle tanssilattiaa protestin muodossa, pojat kun ei meinanneet soitta "Cruisinkia...." prkl. Mutta mun protesti aka. luupatja tehos whihiiii!

Mut hei, ette usko millasta sakkia Nurmijärvellä on? Minäpä kerron... Nooooo, meidän jälkeen seuraavat asiakkaat saapuivat kylän ainoaan YÖKERHOON n. klo 24. Joukkoon kuului 4 miestä, tai oikeastaan varmaan poikaa pitäisi sanoa. Totesin jo heidän nojaillessaan erittäin smoothisti (LUE: muuten ei olisi pysynyt pystyssä......) baaritiskiin, että jo on pojat löytäneet ykköset päälle ulos lähtiessään. Eräällä seurueen herroista oli päässään Black Horsen kalsareiden näkönen pipo ja verkkarit! Oltiin meinaan niin polvet vetelinä Hannan kanssa, että ei voitu uskoa onnekkuttamme kun seurueen toinen hurmuri tuli suoraan baaritiskiltä meidän pöytään istumaan ja lateli jo ennalta mietityn iskureplansa "Mitäs naisia täällä pöydässä istuskelee?" Pojalla meni palko niin syvälle sinne jonkun portsarin varmaan joskus muotoilleeseen klyyvariin, kun totesin sille, että "Otappa ens kerralla pari vähemmän ja tule sitten uudestaan juttelemaan.................." että se tuhahti loukkaantuneeseen sävyyn että "Mitäs vittua se sulle kuuluu?" ja painui matkoihinsa. Onneksi \o/

Illan paras pukeutuja- titteli kuuluu mielestäni kyllä herralle, jolla oli YÖKERHOSSA (toistan varmuuden vuoksi että kaikki varmasti muistaa) yllään harmaat gollege- eli kolitsi- eli salihousut, joiden puntit oli tungettu valkoisiin tennissukkiin. Ja jalassaan tällä tyylitaiturilla oli jotkut tyylikkäät lenkkarit! Ihan vitun kuningasta sanon minä, indeed. Pikkukäsi tälle suoritukselle!!


Musisointia ja kikkailua Tail Shakersien tyyliin, loistavaa menoa!



Nyt ajattelin mennä saunaan. Huomenna olisi työvuoro, saapi katsoa millanen idari mun päiväni huomenna pilaa. LOLOLOLOLOLOLOL!!!! Illalla joutuu varmaan lähteen 8tallille klubi-iltaan.

Loppupääsiäinen eli påsk kuluu sukuloidessa, sillä sunnuntaina mennään syömään mun äiskän valmistamaa lammasta ja maanantaina Iikan äidin lammaspatojen ääreen. Voi Lambiparat yhyy. Jee muuten, toukokuun lopussa räjähtää, sillon on megapileet yhden maailman rakkaimman ihmisen kunniaksi, siitä illasta tulee loistokas!

Jee muuten myös, isoin jee ikinä! Megahypersuperjeeeeeeee mulla on juhannus vapaa!!!!!!!!!!!!! Kuulin siitä kun olin äitin kanssa Alkossa valkkaamassa pääsiäislounaalle viiniä ja tanssahtelin pitkin käytäviä. Myyjät varmaan ajatteli, että "Tolle ei kyllä enää myydä". Muttakun DODADS kutsuu keskikesällä!!!!!!!!!!!!!! \m/

Joo mutta nyt meen saunaan, se on varmaan jo 150 asteinen, kun jumitin tänne kirjottelemaan. Ok now, bye bye then.

Rauhaisia pyhien jatkoja kaikille!



H

1 kommenttia:

Poison Ivy kirjoitti...

hei miten mulla on menny se salihousu-hemmo ihan ohi? Olinkohan mä katselemassa kiveksiä sillon? :D