perjantaina, huhtikuuta 24, 2009

Sinner not a saint

1. Wooohhoo \m/

Hmm kuulkaas, tänään on ollut karseen hyvä, mutta samalla karseen huono päivä. Koulussa päivä oli ihan tuottelias, sillä saatiin onnistuneesti hoidettua se opponointi kotiin koskettavasta aiheesta.

2. Woooohhoo \m/

Hoidettiin myös meidän oman opparin aineistonhankinta - ja analyysiseminaari [joo no vittu en tajuu miten toi viiva tossa välissä kuuluis olla......] kotiin ihan onnistuneesti. Saatiin myös hyvää palautetta ja paranneltavaa niin, että meidän opparista tulee PA-RAS ;----)))
Esitys olisi sitten 25.5.2009. Kääks.

3. Woooohhoo \m/

Näin pitkästä aikaa Annani eli Ansupansuni ja meinasin kakata housuun kerta se säikäytti mut kesken ruokailun pahasti. Mutta onneksi siitä selvittiin ja kuulumiset oli mukavaa vaihtaa pikasesti. Ensi viikolla nähdään sitten enemmän ja kovempaa!

*************************************

1. Bbuuuuuuuu.....

Musta on tuntunut koko päivän siltä, että mä olen maailman paskin ihminen ja huonoin ystävä. En oo osannut aikoihin oikein auttaa ja tukea ketään jos niillä on ollut vaikeeta. Kuten en myöskään ole osannut tehdä ystäviäni onnellisiksi aikoihin, vaikka ne kaikki ansaitsisivat sen kyllä, ihan täysin. Ja ei, en tarvitse nyt mitään "voi voi sentään sinua, ei pidä paikkaansa ym." muuta saissee, koska mä tasan tarkkaan tiedän, että asian laita on näin. Oma mokani ja nyt on aika tutkailla itseä ja mitä voisi tehdä toisin. Haluan kuitenkin, että kaikki mun ystävät tietää, että mä rakastan niitä...

2. Bbuuuuuuuuuu.......

Olen hurjan hyvässä vauhdissa mun juoksukoulun aikataulun mukaan, mutta yksi iso mutta häiritsee etenemistä ja se VI-TUT-TTAA. Nimittäin keuhkoni. Tosiaan musta on eilisestä asti tuntunut, että se saaterin keuhkoputkentulehdus on tulossa takaisin. Muutenkin noiden lenkkien jälkeen on ollut vaikee hengittää, saatika sitten kun paikallaan ollessakin hengitän kuin 65 vuotta polttanut keuhoödeemapotilas. Vituttaa, jos jää menee kesken...... siis juoksukoulu.

3. Bbuuuuuuuu........

Kohdasta nro. 2 saakin oivan aasinsillan [mä en oo muuten oikein koskaan tajunnut ton aasinsilta-termin käyttöä...] [enkä muuten tavuviivankaan, paitsi omassa nimessä... joskus] lempivitutuksen ja itsesäälin ja itsensä ruoskimisen aiheeseen, joka on niinkin tärkeä ja syvällinen aihe, kuin paino. Nimittäin oman ruhoni elopaino. Olen koittanut syödä terveellisesti ja kohtuullisia määriä, vähentänyt herkkuja [se on vaikeeta!] ja alkanut liikkua, joskin pienissä määrin toistaseksi. Mutta painon kanssa ei tapahdu mitään. Ei kertakaikkiaan mitään. Olen vaan oma tasapaksu itseni. Nam<3 KIITOS KILPPARI!!!!!!!!!!!!!!!!! Mutta vittuakos se teille kuuluu? Vai mitä?

No niin, mutta mitäs muuta? Tulin koulusta ja kävin porukoilla hakeen äitin, joka osti mulle ruokaa. Äiti on niin kiltti. Mutta mun oli pakko kirjottaa porukoiden pihaan isolla M O I, jotta niille tulis hyvä mieli. Se oli hauskaa :------))

Moi kuivui kyllä aika äkkiä, koska aurinko porotti siihen lämpimästi..

Ette muuten arvaa mitä näin myös porukoilla, kevään tähän asti lämpöisimpänä päivänä? No kimalainen pörräili kauheeta kyytiä. En ollut uskoa silmiäni. Tosin kyllä luulen, että se kimalainen ei kauaa elä, sillä ei siellä vielä niiiiiiiiiiiiiin lämmin ollut vaikka lämmin olikin.

Huomenna taas pitkästä aikaa työhön iltavuoroon. Mutta onneksi sen jälkeen on kivaa tiedossa, sillä lähden tonne hotelli Petäykseen kuunteleen pitkästä aikaa kun mun rakas isi soittaa keikan siellä monen vuoden jälkeen uuden orkesterinsa kanssa.. ^_^

Joo mutta nyt meen pois. Tekeen jotain muuta. Rauhaisaa viikonloppua evribodi, muistakaa nauttia auringosta!!!!! <3

H

PS.

Ihana Wanda oli tänään ihan fiini..

3 kommenttia:

Poison Ivy kirjoitti...

hmm. En tiedä ketä ystäviä tuossa kohdassa buu 1 kohdassa tarkoitit (eikä se itseasiassa edes kuulu mulle, ei kai blogejaan tarvii kenenkään selitellä? ehkä?), enkä ala mitään lässytystä tähän laittaa.

Tosiasia on että olis kyllä ollu kiva nähdä nykyistä useammin ja puhua hieman enemmän, mutta ihmisillä ja asioilla kai on kaikilla omat aikansa ja paikkansa? Tiedä häntä?

oon koittanu olla stressaamatta ja patistamatta ketään. Joten en sit välttämättä jaksa itekään kauheen montaa kertaa yrittää kenenkään kanssa järkkää treffejä jos tulee tunne ettei aikaa liikene. Ja siis en tarkoita tällä sua tai ketään henk.koht. oon vaan huomannu ettei ketään voi pakottaa oleen ystävä tai välittään tai hengaan yhdessä tms :)

Joten tavallaan, mitä näitä liikaa surra. Todelliset ystävät pysyy, muut kaikkoaa. Ja paras et itse tietää missä kenenkin kanssa/suhteen menee. Ja jos on korjattavaa niin sehän on just parasta jos itse tiedostaa missä menee pieleen.

Tiijja kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Tiijja kirjoitti...

Poistin kommentin vahingossa, kele!!!
Mäkin sua!!! Emmä kyllä tiedä kuinka paljon enempi olisit voinut olla mulle tukena tässä hetken sisään kun tuntuu et oon koko ajan sulle avautumassa. Muuttamalla meille ehkä? Tai ehkä mä oisin voinu muuttaa teille kun teil on suihku =)