torstaina, huhtikuuta 23, 2009

Who killed the cheerleader?

Heeellloooo, tää on nopee, koska mulla on vielä vitun monta sivua kahlattavana opponoitavaa [70 sivuista :----OOOOOOO] opparia ja oman huomisen väliseminaarin PowerPoint show.

Mun piti tulla vaan kysymään, että pitääkö olla koirasta huolissaan? Se oksensi eilen kasan keltasta limaa yhtäkkiä meidän parkkipaikalle [onneksi sinne, eikä isin autoon....]. Ja tänään se juuri laattas eli ryynäs tonne meidän aitaukseen kasan juuri syömiään nappuloita. Se ei suuremmin yleensä laattaile, joten tuli pieni huoli pienestä...... :---CC

FleguWanda.. :<

Kollegan oppari ja mun muistiinpanot..

Jou mä söin tänään hernaria. Hain sitä pari purkkia kaupasta ja siihen sulatin vähän aamupalajuustoa ja nam. Joo mä tiedän, että moni varmaan siellä nyt että "hyyyyyyyi helvetti miten toi voi laittaa suuhunsa sellasta?!" Mutta musta se on hyvää... ^_^
Mutta verilättyjä en suuhuni pistä. Ostin myös eskimopuikkoja awwww <3

Mut nyt raksut kouluhommeleiden pariin vielä tähän aikaan... Omg.

H

2 kommenttia:

Outi kirjoitti...

ehk koissul oli matkapahoinvointia.. ja ehkä se vain söi liian nopeasti. meillä ainakin noi puklailee kun imuroivat nappulat naamaan liian nopeasti.. toivottavasti ei mitään vakavampaa.

hamish kirjoitti...

toi nappuloiden hotkiminen voi muuten olla ihan totta..
taidan olla huolestumatta toistaseksi ja katselen vielä haukun vointia hetkon :)

kiitsa.. :>