torstaina, toukokuuta 14, 2009

WALKING DEAD

Tai siis siltä ainakin tuntuu, olen elävä kuollut.

Näinä menneinä viikkoina on tuntunut siltä, että elämä vaan vilistää eteenpäin eikä mitään oikeesti ehdi tapahtua. Toisaalta mä en kyllä tiedä mitä ihmettä pitäis tapahtua? Mutta siis mun kaikki aikani menee nyt opinnäytteen ja muiden kouluhommien parissa. Kun pääsen koulusta - istuttuani koko päivän koneella - istun kotikoneelle ja kirjotan rästihommia jotta ne ei kaikki jäisi kesälle.

Tää on niin tätä...............

Sitten oon miettiny, että KOSKA VITUSSA SE KESÄ ALKAA? Ulkona on ollut ihania ilmoja, paljon. Aurinko on paistanut ja voisi olettaa että kohta ulkona tarkenisi teepaitasillaan. MUTTA EI. Siellä tuulee niin kylmästi, että kalsarit jäätyy kiinni. WTF? Mä haluan jo hippaloida ulkona puolialasti ilman vilustumisia, PLEASE?

Hömhöm, odotan lauantaita. Iikka keikkailee koko viikonlopun [en suinkaan kuitenkaan siksi odota sitä!!!!!!!!!] ja meikä ajatteli ton Tiiiiiijjamurun kanssa vähän polskutella niiden tuliterässä poreammeessa ja sitten iskeytyä baanalle. Tuolla mestoilla kun olisi vissiin tarjolla ilimasta alkoholia!? Kivaa päästä ihan akkojen kesken tuulettumaan.

Lallallaaa mä alan nyt kyylätä. Nimittäin tota Satuhäät ohjelmaa. Ihanaa vakoilla toisten häitä ja elämää ja sukua ja lapsia ja kaikkee. Vittu mä oon sairas?

H






PS. Mä halusin vaan laittaa mun tatskasta kuvan tänne. Mitä sitte?!?!?!?!!








2 kommenttia:

hamish kirjoitti...

örhm, mun kämmen näyttää ihan ryppyseltä ja isolta ja karseelta. omg.

Tiijja kirjoitti...

Toi Jamppa kyllä sitte liittyy seuraan jahka pääsee töimaalta. Vaikka onhan sekin aika akka =). Sillee hyvällä tavalla. =)Ja toivotaantoivotaan että sitä lempijuomaa eli ilmasta viunaa olisi tarjolla edes vähän =) <3