tiistaina, toukokuuta 19, 2009

Swing

Mä olin eilen kattomassa veljen tyttären, Ainon tanssiesitystä Verkatehtaalla. Se tanssii showtanssia siinä samassa kuin minä, loistavassa, vaikkakin tosi kalliissa seurassa nimeltä Hämeenlinnan tanssi- ja liikuntakeskus.

Pieni tutina iski taas punttiin. Syksyllä olis PAKKO eli MUST päästä taas jazzailemaan. Mä harrastin sitä muutaman vuoden tossa jokunen aika takaperin ja vaikka itse sanonkin, niin olin kohtuuhyvä vieläpä. [johtunee siitä, että lenkkeilin, venyttelin ja treenasin muutenkin tosi paljon]

Nyt olisi ihanaa, vaikka vanha kunnon Maiju [paras tanssinopettaja EVER] ei enää opetakkaan, aloittaa taas uudestaan jorailut. Kuulemma nykyinen ope, Milma on yhtä ihana ja hyvä kuin Maijukin. Siksi ehkä voisin uskaltaa. Kesä tosin menisi siihen, että pitäisi juosta ja treenata ponnistusta ja saada muutama kilo pois, niin tanssiminenkin onnistuisi paremmin. Mutta kesällä mulla ei olekaan muuta kuin aikaa.

Tässä muutama kuva niiltä ajoilta, kun vielä olin hoikka ja hyvä phhhuuuuuuh.

Tää on eka esitys Jazz keskitason riveissä. Etsikää Hanna! [huomio, olen vaalea!]

Jazz edistyneet. Etsikää Hanna. Oli muuten ihana [ja vitun vaikee] biisi!

Edistyneitä edelleen. Tukka hulmahtaa!

Nam.

Jeppasenjaa, että sellasta rokkia.

H

PS. Mä ajattelin myös alottaa Boogie Woogien [ja ehkä muita rokki ja swingi tansseja] syksyllä! ...tuli Iikka sitten mukaan eli ei. Mut sillon pääsisin vielä opiskelijahinnoilla, että WOU!

Paluu parketeille kiitos. Olkaa hyvät.








2 kommenttia:

Poison Ivy kirjoitti...

hei sun täytyy ottaa gärtsyltä tunteja kun se tulee suomeen kesällä :D En tosin teidä tuleeks se vaan TUVia treenaan, mutta siinä ois ainakin ammattitaitoinen startti parketeille paluuseen :D

hamish kirjoitti...

juu e. pikkasen turhan hintavaa...