lauantaina, toukokuuta 16, 2009

Queen of pain

Mun piti jo eilen, murmelit, kertoa teille mun perjantai-illasta, että miten se sujui. Mutta mulle tuli mutkia matkaan. Voisin kertoo teille eka niistä mutkista, jotka on nyt suoristettu ja sitten siitä mun perjantaista!

Mutkat ilmeni siinä vaiheessa, kun vahingossa painoin tietokoneen näppiksestä sellaista näppäinyhdistelmää kuin ctrl + -. No sehän on sellainen taikajuttu, että tää koko vitun ruutu pieneni lopulta mikroskooppisen pieneksi [kuten aiemmin mainittu....].

Mutta nyt sain Facebookin sätissä etätukee ja kuulin salaisesta näppäinyhdistelmästä ctrl + +, joka suurentaa ruudun. AMAZING. Kukapa olisi arvannut, että miinuksesta pienenee ja plussasta suurenee?!? ....en minä ainakaan... Ja nyt tunnen itseni maailman ääliöimmäksi ihmiseksi \m/




Joops, mutta eilen tapahtui seuraavaa;

Opparia aamusta iltapäivään, Hannan kanssa kahvittelua pitkästä aikaa, porukoilla pitsaa [mua alkaa jo hävettää se, miten usein siellä oon syömässä........] ja sitten kotiin saunaan. Tai niin suunnittelin. Kunnes rakas äitee soitti ja pyysi lähtemään niille kuskiksi [kyllä, äiti pyysi mua itselleen ja isille kuskiksi!!!!!!! :----OO] kun isin myymä bändi soitti Hotelli Petäyksessä jossain yksityistilaisuudessa. Isukki halus mennä kuulemaan millanen bändi on kyseessä.

Bileet vaikutti osanottajien kunnosta päätelleen jatkuneen jo aamusta asti. Ja sali olikin täynnä testosteronia ja toinen toistaan itsevarmempia miehiä ja naisia. Ja minä sain tietysti osani tästä, nimittäin ikinä aikasemmin ei yhden tunnin aikana [oltiin siellä varmaan n. tunti.....] yhtä moni mies tuijottanut, flirttailut, hymyillyt ja jutellut kun eilen. Pakko myöntää, että kivahan se on huomiota saada osakseen, vaikka Iikkaa en unohtanut missään vaiheessa!

Kaikkein parasta oli kun bändin äijät tuli iskälle jutteleen niin rumpali päätti heti pussata oikeen pitkään ja herrasmiesmäisellä otteella mun kättä. Olin kuin sulaa vahaa NOT. Rumpalisti esitteli myös omia tatuointejaan huomattuaan mun käsivarressa moisen. Kyllä meinaan juttua riitti. Hellyyttävintä tilanteessa oli iskän reagointi. Se HETI miehen suuteloitua mun kättä alkoi papattaa mun miehestä joka on myös muusikko. Isi piti huolta pikkusestaan.. :--) Ihana!



Mutta illan kuningas oli n. 3 promillen kännissä huojunut jannu, joka tuli hypisteleen iskän partaa ja hoki että "Kato joulupukki. Kato joulupukki". Antakaa mun kaikki kestää.

________________________________________________________________

Tänään ajattelin riipasta kännin päälle. Mieleni tekeekin jo. Iikkaa on kova ikävä. Nään sen vasta huomenna illalla, karseeta.. :------CCC Älkää ikinä alkako muusikoiden kanssa seurustella. Ne on paljon pois kotoa ja ikävä ja huoli kalvaa. Vaikka minä kaikkein ylpein omasta muusikkomiehestäni olenkin.. <3



Hyi vittu mitä siirappia, nyt on pakko ryhdistäytyä ja soitella vaikka Tiialle illan aikatauluista! Mukavaa lauantaita kaikille minun raksuille!

H



PS. Ens viikon perjantaina lupauduin mennä ohjaamaan rivitanssia joillekin synttäreille! Omg. Jännittää ja musat tarvii ettiä ja muistella tanssit ja opetella puhuun ja kaikkee.

0 kommenttia: