sunnuntaina, toukokuuta 17, 2009

Second Solution

Kaikkein vaikeinta blogien kirjoittamisessa on se hetki kun pitää keksiä miten tekstin aloittaa. Mielessä on kyllä asiat mitä pitää muistaa kertoa ja kuvat mitkä niihin asioihin pitää liittää, mutta koskaan ei meinaa keksiä mitään raflaavaa alotusta. Joo että tällanen alotus sitten tällä kertaa....

Eilen oli sitten se lauantai kun mun piti bilettää Tiiamurusen kanssa aamuun asti Hämeenlinnan yössä. Kyllä maar ilta alkoikin lupaavasti Kebabin ja siiderin merkeissä Tiialla kun hän vihdoin pääsi kotiin päivän velvollisuudet täytettyään.

Noilla mentiin, eli Onlyn tummat farkut, Seppälän suosikkipaita johon olin yhdistänyt paksun mustan vyön ja vuosia sitten hommatut ihanat luottoballerinat. En muista mistä ne on..

Joskus kasin aikaan me startattiin taksilla [tässä vaiheessa Tiian puolisokin oli jo liittynyt mukaan seuraamme!] kohti Hotelli Vaakunaa ja terassikauden avajaisia. Siellä ei juurikaan väkee ollut, joten parit lonkerot huiviimme huitastuamme köpöteltiin keskustaan Voutiin euroviisuvalvojaisiin. Kovasti piti hurrata siinä Suomelle of koors, mutta ei se auttanut saatana, niinkun kaikki varmaan jo tietää. GO Waldo GO GO GO!!!!!! \m/

Ihanat hämärät tyypit Vanajan rannalla <3

Ilta jatkui tosi mukavasti siinä Voudissa ja meidän seurue senkun kasvoi, kun porukkaa alkoi valua kohti cityä. Mulla alkoi siinä vaiheessa ahdistus ja ikävä. En kertakaikkiaan kyennyt olemaan ajattelematta Iikkaa ja ikävöimättä sitä. Ahdistuskin jostain syystä nakersi tuolla jossain takaraivossa ja totesinkin itselleni, että mitä suotta itseä kiusaamaan. Kun ei ole hyvä olo niin ei ole hyvä olo... Pikkasen ennen Waldon lopullista musertamista sitten hälyyttelin itselleni kyydin kotiin ja käperryin Wandamuru kainalossa peiton alle. Tää oli mun second solution.

Teki ihan hyvää nukkua kunnon unet.

Tänään olen jotenkuten saanut jo tähän mennessä silmät auki. Kävin Wandan kanssa ulkona ja mieleni teki vaan kävellä, sillä keli on aivan ihana ja tosi lämmin. Räpsinpä taas käppäillessäni jokusen kuvan matkalta.

Vihreetä!


Ja keltasta.

Mulla oli Iikan kakkoslakki päässä. Mitäs ootte mieltä, kehtaisko tollasta pitää joskus jossain ihmistenilmoillakin?

Ja sinistä. Mun ja Iikan löytöfillari vajaan kolmen vuoden takaa. Ihana peli!

Että semmosta tähän viikonloppuun. Kuinkas teillä on mennyt viikonvaihteet?

Ensi viikko on onneksi vähän taas lyhyempi. Tuntuu että alkaa oleen aika poikki tässä jo. Ja että aivot ei jaksais enää yhtään kirjottaa mistään pirun Maxwell Jonesista tai terapeuttisten yhteisöjen laatustandardeista tai laadusta tai kyselylomakkeesta tai yhtään mistään!

Taidampa raahautua suihkuun. Illalla pidetään palaveria salasynttäreistä. Mä en vaan kestä tämmöstä salailua, varsinkin kun sankari vaikuttaa niin pettyneeltä kun kaikilla on jotain sen synttäriviikonloppuna. Mä oon niin huono näissä aaaaarggh!!!!!

H

PS. Tulispa Iikka jo kotiin.






1 kommenttia:

Poison Ivy kirjoitti...

kuulemma isäs on jo kertonu sille osan jutusita joten nou hätä :)