maanantaina, tammikuuta 11, 2010

Pieni ihminen uneksii

Iltaa tyypit. Tulinpa taas kertomaan mitä tähän meikäläisen päivään on kuulunut haasteen muodossa. Ja varmaan muutenkin.. No, mistä alottaisin..? No vaikka yhdestä huonosta uutisesta; mun nilkasta. Väänsin sen ikävästi töissä lauantaina kontatessani keilakoneen uumenissa erään solmun korjaamiseksi. Sen lisäksi, että en todellakaan saanu sitä solmua siitä masiinasta korjattua, onnistuin vääntään nilkkani niin että se on lauantain jälkeen turpoillut ja särkenyt vi-tus-ti. No eikä siinä vielä kaikki. Tänään työhaastattelussa (palaan siihen myöhemmin tässä postauksessa!!) eräs mini-ihminen pyysi mua heti laittaan punttinsa kunnolla, ne kun oli ikävästi noussu leikin tiimellyksessä ainakin tonne reiteen asti poikaparalla. No enhän mä voinu sanoa ei ja kun kyykistyin pojan nilkkojen korkeudelle (=todella matalalle) väänsin oman nilkan uudestaan niin että kyyneleet nousi silmään ja sattu niin maan vitusti. No joo. Varmaan on pakko mennä näyttään nilkkaa tohtoriin taas ja todeta että tipahtaako saikkua vai ei.

Sitten onnellisuusasiat;

- potilas oli PIRTEE! aaaaaaah.
- näin samalla erästä tyttöä, jonka kanssa käydyt keskustelut teki hyvää. Mä olen kiva sen mielestä, ainakin luulisin :---------------------))
- yks tekstari
- TSH; Kuninkaan paluu. Itken joka kerta katsoessani sitä vaikka tiedän tasan tarkkaan mitä siinä tapahtuu.
- työhaastis meni hyvin ja ne rakastaa mua ;------DDDDD
- kaks Sinkkuelämää jaksoa jotka tulee illalla!
- appelsiinimehu

Tänään on ollut ihan kohtuu kiva päivä. Se alkoi aika aikasin kun aloin valmistautua siihen työhaastikseen. Se oli integroidusti kahteen päikkyyn yhdellä kertaa. Ihmiset oli ihan kivoja, mutta en oo varma haluanko työskennellä päiväkodissa. Mutta eihän sinne tarvi lopun elämäksi jämähtää. Kunhan pääsis nyt jollain vähän edes vakituisemmalla duunilla alkuun. Mutta siis mä olin vitun hyvä ja ne rakasti mua. Lapsetkin rakasti ja sain heti haleja. Katotaan nyt miten eukon käy.

Sitten tuli käytyä sairaalalla ja syömässä taas äitin spakettia mmmmmm ^_____^
Nyt tarvii vielä töllätä telkusta ANTM ja ne Sinkkikset ja sitten oon taas valmista kamaa sängyn pohjalle. Huomenna olis tarkotus siivota kotona, käydä sairaalalla ja siivota isukin toimisto. Ihan kivaa kun on tekemistä, ei ehdi märehtiä kakkojen ihmisten kakkojen tekemisten perään. Tän näkösenä olin sielä sairaalalla käymässä, kuva on paskaaaaaa joten sorit!

Tossa nyt kuvaa siitä uudesta rusetti pannasta. Ihmellinen illityskuva noin muuten... :----P

Ei tähän maanantaihin muuta, ihanaa kun ei oo enää niin saatanan kylmä!!

H

PS.
11012010;

Jumala ei voi olla läsnä kaikkialla,
siksi hän loi äidin.

^___^

0 kommenttia: