tiistaina, tammikuuta 05, 2010

The happy camper

Hola Amigos. Ajattelin esitellä teille tän hieman keskeneräisen matalan majani, jossa Wandan kanssa nykyisin asustetaan. En mä tiedä kiinnostaako teitä. Mutta kun en muutakaan ohjelmaa keksinyt niin mennään vaikka tällä nyt sitten, sorit vaan.. ;----------P

Tämä on kuvattu sohvalta eteisen käytävään ja tuo musta aukko tuolla on mun makkari :-----D Se on kyllä sellanen musta aukko, että sinne jos uskaltaa niin sieltä ei normaalina Meikäläisen Masana enää tuukkaan ulos. Ehkä sen takia siellä onkin niin helvetin hiljasta. LOL. En jaksa alkaa kuvailla sitä sen tarkemmin, koska siellä ei oo muuta kun sänky eli sängen på svenska. Tossa on mun naulakko, josta hohtaa Wandan valjaat ja mun koira-kuselle-pysy-lämpösenä-siperiassa-takki.
Keittiöön pääsee tota käytävää tosta ja siellä vilkuttaakin murheellisena mun paras kamu. J.Ä.Ä.Kaappi.

Tämä kuva on samaiselta sohvalta napattu, mutta vaan toiseen suuntaan. Retroverhon takaa, eteisen käytävää vastapäätä, pääsee Wandan waltakuntaan eli takapihalle. Nyt soi takaportin bluus.
Siellä näkyy keittiönpöytää ja kattokruunua ja sensemmosta. Ei nähkääs vähät mitä! Ton lipaston päällä lepää Iksun perintökalu eli vanha, ihana ja huonokuntoinen mutta AH niin rakas putkirationi. Me lööööööv.

Tässä, kuten varmaan monet jo arvaakin, kuva sohvalta suoraan eteenpäin. Siellä on Tv-taso ja sen päällä Tv. Vaude mikä kliimaksi.

Edellisen kuvan vastakkaiselta puolelta räppästy kuva mun laiskanlinnaosastosta eli sohvasta ja nojiksesta. Tossa missä mun perseen kuva onkin sohvassa mä tönötän illat ja kaivan nenää ja piereskelen. Välillä käännän itseäni jokusen asteen vasuriin ja käyn tsekkaa Mollin sivut että oisko mulle töitä. Mutta ei oo näkyny joten oon jatkanu nenän kaivamista ja piereskelyä. Huomatkaa sisustuksen kanssa mätsäävä radioactive dog.


Että semmoinen tönö. Kuten tarkkasilmäisimmät varmaan hokas, niin multa puuttuu vielä mattoja. Ja peili, mutta sitä ei voi päätellä mistään.. Mutta siis kokovartalopeili puuttuu. Ajatelkaa, oon kulkenu viimesen kaks kuukautta kattomatta peiliin \m/
Nyt siellä toisessa päässä kuuluu sellasia "no ilmankos" ja "mä jo vittu ajattelin mikä tohon on iskeny" ja "huh" äännähdyksiä. Äite lupas mulle peilin ja matot joulu/valmistujais/synttärilahjoiks. Että ni!

Tilasin eilen itelleni Junglerecordsilta ihanan Imelda Mayn levyn. En tätä uutta Love Tattoo levyä missä on myös laajaa suosiota saavuttanut biisi Johnny got a Boom Boom vaan sen toisen. Siinä on Imeldan versioita kivoista vanhoista ralleista ja eräs suosikkivedoistani eli Imeldan ja tämän ukon Darrel Highamin (<3!) versio Everly Brothersien 1950-luvulla tekemästä Till I kissed you biisistä joka saa muuten tänkin tytön pikkarit märiks.
(YouTubesta voi käydä kuuntelemassa itse kukin sen aidon version, mikäli niin paljon kiinnostaa, en jaksa pukata mitään linkkejä tänne.. :-----))

Tämmönen on sen levyn kansi. En malta odottaa että pääsee fiilistelemään... ^____^

Ihan kun olisin vähän eksynyt aiheesta. Mutta että semmosta tähän päivään. Kävin mä kiinalaisessa syömässä (ja jäin nälkäseksi ja söin kotona lisää!!! :-o ) ja kohtasin elämäni miehen. Ei sen kummosempia....

H

PS. Kirjasen terveiset päivämäärällä 05012010;

Ihmiset ovat kuin viinit;
huonot muuttuvat vanhoina happamiksi,
hyvät tulevat vanhentuessaan
yhä paremmiksi.

Mitä vitt......?










0 kommenttia: