maanantaina, tammikuuta 04, 2010

All hell breaks loose..

Mä menin eilen nukkuun tossa n. klo 21.22 ja heräsin tänä aamuna n. klo 11.21. Mitä vittua? Mistä tota unta oikeesti riittää voisko joku kertoo? Mulla oli kello soittamassa klo 9 mutta oon sen vaan törkänny kiinni ja kääntäny kylkee. Voikohan ihminen nukkua niin paljon että kohta ei enää riitä unta ja mä vaan valvon..? Sängyssä pyöriminen ilman tietookaan unesta on eniten perseestä.

Aah muute, tänään tulee neljä jaksoa putkeen Sinkkuelämää klo 21 alkaen! Ihan parasta. Olin viime maanantaina - kun oli samanmoinen setti telkkarissa - niin onnessani että istuin sen reilut pari tuntia tässä sohvan nurkassa semmonen idioottimainen virne naamallani :------DD Parasta. Kohtahan se oli Sinkkuelämää 2 leffan ensi-iltakin. Painakaa tästä niin pääsette tsekkaan trailerin. Leffaa odotellessa.... Kukahan ritari tai ritaritar lähtis mun kanssa töllään ton? ;----)


Ei vittu mulla ole enää mitään asiaa. Menen siivoon. Fuck u all!

H

PS. Sain joululahaksi ihanan kirjan, jossa on vuoden jokaiselle päivälle oma pieni mietelmä. Tälle päivälle se kuuluu näin ->

Eivät suuret vedet
voi rakkautta sammuttaa,
eivät virrat sitä
tulvaansa upottaa.

Bullshit sanon minä.

0 kommenttia: