tiistaina, kesäkuuta 09, 2009

Sweet talk

Moi pököpäät. Sen tulin sanomaan, muuten mulla ei oikeesti oo mitään sanottavaa. Ei kertakaikkiaan mitään...................................

Olen vaan pojoillut, sinne tänne. Tehnyt koulutehtäviä ja käynyt salilla, believe it or not!! ;----)) Kohta mä oon niin laiha ja nätti ja mukava. Oikeesti.



Jussin jälkeen mulla on toivottavasti jotain sanottavaakin, koska aion tehdä jotain sanottavaa. Jos tiedätte mitä meinaan..? ; D Oikeestaan mulla on loistava fiilis siitä, että juuri nyt mun elämä on tällästä kun on, rauhallista ja aivot-narikkaan osastoa. Ei tarvii ajatella muuta kuin sitä mitä juuri sillä hetkellä oot tekemässä, se on nannaa nomnom.

Nyt lähden hakeen fillaria eli fiukee eli mutuveiviä eli munamankelia porukoiden pihasta, jotta pääsen sillä huomenna lääkäriin rok rok. EVVK oikeesti...

Mutta palaillaan, pököpäät, sitten kun mulla on jotain asiaa... :----D Sori tämmönen sekava, nolo ja turha postaus. Love u all!

H

PS. Mikä V I T U N kesä mä vaan kysyn? Öisin on pakkasta [WTF, ens viikonvaihteessa on Yussi!?!?!?!] ja päivälläkin sormet jäätyy ja korvat, jollei oo pipaa päässä? Kohta muutan Kööpenhaminaan ja haen Ruotsin kansallisuutta................................

0 kommenttia: