tiistaina, kesäkuuta 02, 2009

Freaky bitch murder

Nyt tulossa sitten maailmanluokan vinetystä, valitusta, kitinää, narinaa ja murinaa. Joten jos sinulla on juuri tänään elämäsi paras päivä, niin suosittelen ettet lue tästä pidemmälle, paitsi jos haluat testata onko juuri tämä se päivä, kun mikään ei voi pilata sun hyvää mieltä aaaah. Ihanaa, kertakaikkisesti!



Mua on tänään vituttanut niin paljon, että en tiedä osaanko sitä edes pukea sanoiksi. Voi myös olla että tämä postaus on pelkkää tuhinaa, pihinää ja puhinaa [kuten koko päivä muutenkin] laptop sylissä, kotosohvalla.

Haluisin kertoa teille mikä vituttaa, joten voitte sitten itse välttää vastaavia ja viettää mukavampia päiviä. Heräsin aamulla, kuten jokainen aamu muutenkin. Jo pelkästään se sai vereni kiehumaan, että pitikin herätä!!!!!! Mur. Tepastelin keittiöön ja se mitä näin ympärilläni alkoi vituttaa lisää, koko rakas asunto oli aivan liian paskainen. Koirankarvoja, leivänmuruja, pölyä, jotain random nesteläikkiä ja kiviä pitkin poikin.

Seuraavaksi piti alkaa siis toimia sen eteen, että kaikki nämä yllämainitut asiat, jotka eivät todella kuulu sisustukseen saataisiin pois häiritsemästä. Siivoilu sinänsä sujui, kuten siivoaminen nyt yleensä voi sujua, ihan jees. Onhan aina kuitenkin kiva nähdä oma käden jälki. Mutta siinä vaiheessa otsasuoneni meinasi kertakaikkisesti räjähtää kun vuorossa oli pesukoneen täyttö, sillä meidän kylppärin loisteputki vetelee tietty viimeisiään ja räpsi niin, että ilman epilepsiaa meinasin saada epilepsiakohtauksen. Rock!

Kuitenkin asia, joka mua eniten on tänään vituttanut on monen ihmisen elämässä varmasti niin vähäpätönen kun vaan voi olla. Mutta mun elämässä se vetää mielen matalaksi kun se pääsee liikaa vaikuttamaan ajatuksiin. Nimittäin se liittyy mun ulkomuotooni, siihen mikä musta on tullu, Michelin ukkoa muistuttava muodoton pallo. Joojoo, mä tiedän että siihen asiaan pystyn vaikuttamaan vain minä itse mutta missä vitussa myydään selkärangattomille [oikeesti!!!!!!!!!!!!!!]
selkärankoja, jotta saa itseään niskasta kiinni? Ette voi arvata miten monta kertaa olen päättänyt alkaa laihduttaa, liikkua syödä terveellisesti ja plaaplaa. Ihan vitun monta [joku saattanu jokusen päätöksen mun blogistakin lukee]! Se olisi mulle niin paljon helpompaa, kun olisi joku
vakituinen harrastus, jonka olisi maksanut ja jonne olisi pakko mennä. Siten se onnistuisi, muuten sohvalle jumahtaminen on niin helppo vaihtoehto! Kyllä te tiedätte!



Sitten mua vituttaa sekin, että me ollaan niin jumalattoman köyhiä. Vaikuttaa pahasti siltä, että ei tarvi lähtee juhannuksen viettoon yhtään minnekkään, vaan ollan vaan lunkisti kotona. Myöskään Viron turnee ei onnistu, saatika Brian Setzer Orchestran tsekkaaminen Kirjurinluodolla. Ei meillä oo varaa, saatana. Vittu että vituttaa!


Hasta la vista mofos!!!!

H

PS. Mähän varotin, että tulee vittumainen teksti, oma vikanne jos alkoi vituttaa!








0 kommenttia: