keskiviikkona, kesäkuuta 17, 2009

Plastic monsters

Tänään on ollut saikkupäivä ja senmukasta on myös mun toimintani ollut. Nukuin kohtuu pitkään, koska ajattelin että saikulla saa nukkua ;---)) Sitten lähdin äitin mukana niille, moikkaan rakkaita vanhuksia pitkästä aikaa awwwww. Kiva oli noit nähdä, kuulinpa senkin että isukki on hakenut osa-aikaeläkkeelle! Wtf miks mulle ei olla kerrottu aikasemmin?! >.<
Sen jälkeen lähdettiin Cittariin palauttaan pulloja
[meillä oli niitä 7 muovikassillista = n. 24 euroo rahaa]
ja voitte uskoa, että mua hävetti niiden tuomitsevien katseiden alla tyhjentää niitä pulloja ja tölkkejä jonon kasvaessa n. 837462 metriseksi. Ah, mutta pulloista ja puteleista saaduilla rahoilla käytiin ostamassa juhannusjuomat jo! Nyt on se osasto jussista ainakin turvattu ;----DD

Samalla reissulla käytiin Vapaavalinnassa, sillä halusin tuttavani, Satun, blogista luettuani testata tee-se-itse akryylikynsisettiä ja kävin moisen mukaani nappaamassa. Hinta oli aika kova, 25 eskoa, mutta sain yllättävän makeet ja just sen pituset kuin itse haluan, jussikynnet koristamaan muuten ei-niin-kauniita räpylöitäni. Oikein tyytyväinen olen ^_^

Ainoa asia mikä siinä kynsisetissä ihmetyttää on se, että miksi vitussa sen geeli/liima/PÄÄAINE pullon tarvii olla niin saatanan pieni, että mietin jo näitä kymmentä kynttä asentaessani [kyllä, mulla on kymmenen sormea ja kynttä.........................] että mahtaako tämä Työnnä-tätä-geeliä-joka-väliin aines loppua kesken?? Ei se loppunut, mutta tuskin sillä kovin montaa rundia vetää.

Että jos haluat uudet kynnet ja VAIKKA sinulla on jo tipit ja muut hilpetöörit valmiina, maksat TAAS sen 25 euroa siitä paketista, että saat sitä saatanan liimaa, jolla pitää läträtä joka välissä!!!!!!!!!!!!!!! [meikä ei tosin tutkinut sitä osastoa läpikotasin mistä tän setin nappasin, vaikka siellä olisikin myynnissä PELKKÄÄ joka-paikan-litkua... mutta epäilempä..]

Tietääks joku viisaampi ehkä?

Nää on kivat 3)

Tää on paketti. Sisältä löytyy yhteensä 40 kpl tippejä, 20 valkosta ja 20 kirkasta, jokakohdan liima, suihkutettava kovike [onks toi sana?!], puuteri, kynsinauhojen tökkimisväline, viilauspalkki ja viila. Mukava kotopaketti siis!

Sitten muihin aiheisiin... Olen joskus muinoin tolle Jallun puolelle kirjotellut siitä, että mikä vittu ihmisiä vaivaa, kun ne vie mitä nolompia asioita myyntiin kirppareille [kuten vaikka käytetty pillupuhelin eli pimppiluuri eli pideesuihku tai tyhjäks syöty jätskirasia] ja miten mua ei just sen takia huvita käydä kirppiksillä. Mutta eilen käytiin Iksun kanssa Parolan uudella kirpparilla [toivottavasti en kertonut siitä jo eilen........] ja MINÄ OSTIN SIELTÄ ASIOITA OMG LOL! Nimittäin kaksi hiuspantaa.. : D No hei, älkää naurako siellä, alku se on sekin...... Ja tulin ajatelleeksi, että mulla olis paaaaaaaaaaaaaaaaljon tavaraa, jota voisin lähtee myymään. Mutta oon niin laiska [feissarin testin mukaan mun inkkarinimi on laiska porkkana että LOL] varaan pöytää ja hinnotteleen ja roudaan ne tavarat sinne ja plaa plaa plaa..

Mun kirppisostot, varmaan ekat EVER! Musta ja kilpparikuvioinen.

Lupaan, että lomalla toteutan aikeeni. Siis heinäkuussa kirppispöytä ja myymään = rikastumaan NOT = D

Mutta nyt alan valua suihkuun, nukkuun ja iltapalalle, mutta EI HEI TOSSA JÄRKÄSSÄ. Huominen töitä ja sitten vois alotella jussinvieton. Ellivuari, here we come!

Palataan pullerot ja pitäkää peukkuja että kynnet kestää Elliin asti :----DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

H

Jussia vaan kaikille, jos en ennen sitä palaile asiaan. Varokaa kokkoja, ne polttaa..




0 kommenttia: