perjantaina, joulukuuta 11, 2009

Morjensta pöytään killisilmät

Mä ajattelin elvyttää uudelleen tän mun kuolleen ja monen taholta jo varmaan kuapatun orastavan blogiyritelmäni nyt kun elämä on heittänyt häränpyllyä ja asioita on joutunut laittamaan uuteen tärkeysjärjestykseen. Mikäkö ei ole ennallaan verraten siihen mun "vanhaan elämääni"? ÖÖ sanonpa vaan että helpompaa on kysyä, että mikä on ennallaan;
no, olen käsittääkseni yhä sukupuoleltani naaras ja töissä lätäköllä. That´s pretty much it.

Eli; - mulla ei ole enää sama koti :((((((((((((((((
- mä olen karvaa (no okei, viikkoa) vaille VALMIS sosionomi
- mikä taas tarkottaa sitä että olen käytännössä työtön työnhakija \m/
- olen lihavampi kuin ennen \m/!!!!!!!
- ja ennenkaikkea, olen yksinäinen eli sinkku eli single eli vapaata riistaa :(((((((((((((((((((((((

Näin meille sitten mun rakkaan Iksun kanssa kävi. Se on perseestä. En keksi siihen mitään muuta kuvausta ja toikin on vaisu ja kertoo mun fiilareista aika vähän. En ala tässä sen enempää tätä kohtuu henkilökohtasta asiaa ruotia, mutta tiedättepähän nyt missä mennään (Jouko ja Kosti!!). Asun Wandan kanssa meidän poikamiestyttö (mikähän vitun sana toi on olevinaan may I ask?!?!?!?!?!) boksissa ja eletään rouheeta sinkkuelämää, Wanda edellä ja mä perässä!

Se meidän hurja poikamiestyttönainenwhatever elämä sisältää perjantain saunaillan, jossa meikä juo yksinään kaks Karhun pinttiä bissee kynttilänvalossa, syö pahvisen pakastepizzan ja on aivan hönössä ja Wanda kuorsaa ja piereskelee sohvalla. Aikamoinen kliimaksi, or what?

No joo, elämän on saanut muovailla aikalailla uuteen uskoon, jota en olisi koskaan halunnut tehdä. Mutta näillä se on mentävä sano mummo kun vesisuksia jalkaan laitto. (=keksin ite)

Ens perjantaina tähän aikaan mä olen jo sosionomi (amk)! Täytynee juhlistaa sitä vetämällä sivistyneet perseet olalle ja ördäämällä pitkin Hyvinkäätä jossa voi kuunnella rokkiva. Sitä ennen luvassa virman pikkareita eli pikkujouluja ja...... ei muuta. Kuvia en tähän tumppaa, katotaan jatkossa tota kuvaosastoo jos saisin vaikka ton mun hienon Bluutuut-nappulan toimimaan.

Tapaamisiin karva-apinat, toivottavasti ette ole hyljänneet meikäläistä aivan täysin..... :-P
Että bileet pystyyn sano mummo kun muniaan nuoli!!

H

0 kommenttia: