keskiviikkona, joulukuuta 23, 2009

I miss u like crazy !

Huomenna! Huomenna!! HUOMENNA!!! Wanda tulee kotiin ^___^ En malta odottaa, että se apina tulee kotiin ja saan pussata sitä jonku tunnin putkeen ihan vaan siksi että mulla on ollut sitä aivan saatanallinen (näyttääpä tyhmältä kirjotettuna..... ?) ikävä. Paras joululahja ikänä.

Mä kävin tänään sitten siellä omalla heavytukkalääkärillä, sanotaan sitä vaikka Sepiks. Sepi puhui hyvin asiantuntevalla kielellä, niinkin asiantuntevalla, että mulla ei oikeestaan vieläkään ole tarkkaa tietoa mikä mun nilkassa on. Mutta sen mitä sain Sepistä irti ja ymmärsin oli se, että tosta nuppiluusta lähtee noita nivelsiteitä ja muita härpäkkeitä jotka pitää nilkkaa kasassa ja auttaa sitä liikkumaan niinkuin se liikkuu. No se nivelside sieltä on vähän venähtäny. Sepi aika kovakourasesti pyöritteli niin tervettä - josta luulin että se ei kauaa olis enää terve - kuin kipeetäkin nilkkaa. Meinasin paskantaa alleni, senverran oli Sepi käyny vissiin salilla tai jotain.

Sepi käski mun alkaa varovasti laskea painoa nilkan päälle ja kuntouttaa siitä vielä kalua, hyvinkin pian! Tammikuun työhaastikseen pääsen jo ilman kepuloita! Sepi vaikutti oikein asiantuntevalta ja ammattitaitoselta tohtorilta, mutta ainoot kaks asiaa, jotka mua siinä vitutti niin että kohina kuulu oli se, että se käytti aivan vitusti niitä latinankielen sanoja, joista en tajunnu mitään kun en huomannu ottaa tota mun latina-suomi-sepi sanakirjaa mukaan. Ja se toinen asia oli mulle vieras (näin 2000-luvulla......) ja kiusaannuttava, nimittäin teitittely. Se teititteli 24-vuotiasta neiti-ihmistä. Nooooo, tyylinsä kullakin. Tuntuu vaan oudolta kuulla tällästä puhetta; "Voitte alkaa nyt varovasti laskea painoa nilkan päälle. Näyttäkääpä nyt." Sitten Sepi kävelytti mua pari rundia keppien kanssa sen paskahuussin kokosta työhuonetta ympäri. Osaanpahan ainakin askeltaa oikein!

Viime yö oli pelottava. Toivon, että tänä yönä saisin nukuttua. Koska pelkään että huominen ei koskaan tulekaan. Haluan nukkua siihen asti, että ovikello soi ja Wanda on siellä, omana kauniina itsenään. Odotan mä toki äitin murkinaakin vähän. Outoa että huomenna on jouluaatto, se päivä vuodesta jota skidinä odotti enemmän kun mitään. Isompana joulun merkitys on muuttunu, sen tarkotus on syödä (<3) ja olla rakkaiden kanssa, mikä ei tietysti ole yhtään paskempi juttu! On edes se yksi aika vuodesta kun tietää, että saa koko perheen kasaan ja viettää aikaa kaikkein rakkaimpien kanssa ilman kiirettä. Tosin yksi rakas mun rivistöstä uupuu :--------((

Nyt loppu vikinä, koitan vaikka seistä päälläni jos aika kuluis vähän paremmin. Tai sitten meen pelikone.fi-sivuille pelaan jotain vitun järkevää älypeliä ja taannutan itseni kaalin tasolle älyllisesti. Kiitos ja moi. Olkaa kilttejä kaikille pukeille, niillä on säkit täynnä tavaraa juuri Teitä varten! ;---------DDDDD

H

PS. Mulla ei o koneella mitään kuvia, joten unohtakaa visuaalinen ilotulitus tyystin!!

0 kommenttia: