torstaina, heinäkuuta 02, 2009

BEER!

Uskokaa tai älkää, otsikonmukainen biisi on olemassa, sellaisella bändillä kuin Reel Big Fish. Jos ette usko kuitenkaan, niin menkää ite kattoo..... :----PPP

Eilen oli ihan kiva päivä. Nukuin sairaan pitkään, koska väsytti. Sitten kiirehdin kahdeksi töihin, minivuoroon, sillä pääsin kotiin jo 18.30. Eihän lätäköllä oikein ole ketään tämmösillä ilmoilla. Kaikki on rannalla tai terdellä.

Niinkun minäkin eilen lopulta : D Painelin töistä suoraan rakkaimmalla mutuveivilläni Tiian ja Janpan pihaan pällisteleen vielä kahta uusinta tulokasta eli poika- ja tyttökissanpentuja. Tyttö vei täysin mun sydämen, se oli niin kaunis. Jos en olis näin perkeleen allerginen, niin toisin sen Wandalle kaveriksi tänne meille..

Tiia sai kunkkuidean, että lähdetään Mierolan sillalle kalialle, kuuma kun oli. Ja mulle sanat terassi, kuuma ja olut on aivan liian vastustamaton yhdistelmä kesällä, joten ei kauaa [lue:yhtään!] tarvinu meikää suostutella kun jo mentiin. Vittulaine että voi kalja maistua hyvältä, liiankin. Siinä vaan on niitä lieveilmiöitä ihan liikaa, joten tarttis varmaan rajotella vähä.. Älkääkä nyt siellä kauhistelko, en mä alkkis ihan vielä oo. Vaan ne kalorit mua lähinnä mietityttää....

Ihana Miarola <3 Ennenvanhaan siellä oli vaan sellanen haiseva peräkärrykikkari mistä sai jädee ja lihistä. Nykyisin hitusen erilainen mesta. Wich is nice.

Paatti eli potski eli purkki eli vene eli laiva. En minä vittu tiedä mikä toi on!!!! Siinä on potkuri ja se menee vedessä......

Puu terden vieressä = taidetta.

Mmmm, beer. Ja taustalla Janpan sipulipihvi ja ranut. Mmmmm.

Good old Mierolan silta. Memories....

Rakkaat blogini lukijat. Olen tullut siihen tulokseen, että olen riippuvainen. Nimittäin ruuasta. Ei se voi kuulkaas olla mitään muutakaan, sillä minä rakastan ylikaiken ruokaa ja syömistä. Se tuo niin miellyttävän hyvänolontunteen koko kehoon ja mieleen. Ajattelen ruokaa vaikka olisin just syöny. Ja mulle ruoka on apu jokaiseen tunteeseen; on kivaa syödä kun on kivaa tai jos surettaa tai tylsistyttää tai raivostuttaa tai masentaa tai ihan mitä tahansa. Haluaisin kuitenkin eroon tästä riippuvuudesta [kukapa ei omastaan?] ja ajattelin, että jos Iksu menee hypnoosiin röökistä, niin se setä vois hypnotisoida mut haluaan liikuntaa yhtä paljon kun ruokaa. Tai sitten rakastaan salaattia ylikaiken. Mitäs sanotte?

Tänään lähdetään äiteen kanssa Iittalaan töllään Naivistien taidenäyttely. Tästä on tullut meille jokavuotinen perinne, joka alkoi sillon kun olin polvenkorkunen. Kesä ei todellakaan ole kesä ilman Naivisteja!!! Olen intoa piukassa kuulkaas.
Onpahan mussakin sitten jotain piukkaa..........



Mä niin rrrrrrakastan noita tauluja!!! Niissä on niin paljon katsottavaa ja ihmeteltävää. Ja useimmiten tuossa näyttelyssä saa myös nauraa kuville vedet silmissä, ne on joskus niin hauskoja... :-------DDDDDDDDDDDDDDDDDD Tulee niin kiva päivä.

Nyt kuulkaas, rakkaat karvakorvat, idolini sanoin; Ok now, bye bye then!!
[kuka tietää kuka on kyseessä??? ; D]

HhhhhhhhhH

PS. KIVAA PÄIVÄÄ KAIKILLE MUN RAKSUILLE.

2 kommenttia:

Poison Ivy kirjoitti...

eisventuurahan se?

hamish kirjoitti...

go nenne!! :) sepäs se!