keskiviikkona, elokuuta 12, 2009

Sin city

Möööööh ei mulla oikein taaskaan ole mitään suurempaa asiaa. Ei mulle tapahdu mitään, eikä päivisin tule mitään kerrottavaa. Käyn vaan töissä ja se siitä [toim. huom. palkaton harjottelu!!!!], sammun aikasin illalla omaan sänkyyn, koska Iksu osti meille uuden digipoksin ja vanha saatiin makkariin. Se tarkottaa siis sitä, että menen petiin katseleen telkkaa = nukahdan minuutissa.

Häät oli ihanat! Ei mulla olekaan oikein kuvia kännyssä, en suuremmin ehtinyt kuvailla sillä mulla oli pikkasen parempaakin tekemistä. Kuvailut jätin niille ketkä siihen ehtivät ja pystyivät ja sen homman osaavat. Anygays, yksi kuva oli mullakin, kirkon rapuilta:

Kuitenkin yksi kuva niiiiiiiin kauniista morsiosta. Voi pojat!!! <3

Mutta siis bileet oli loistavat, Ilari Johansson veti stand-up setillään kyllä pisteet kotiin!! Se puhui kuin olisi aina tuntenut hääparin. Se tiesi Janpan neuroosit ja hevosharrastuksen. Sitten se muisti noi Tomaatteja festivaaleilta eturivistä stepsonit päässä.... LOL. Joutu nauraan niin että poskia särki.
Meidän tanssiporukan esiintyminen jännitti mua aivan vitusti, koska en ollut treenannut niin paljon kuin olisi ollut tarvis. Kohtalaisesti se sitten meni. Vaikka eräät jutut meinasikin pilata mun illan totaalisesti! Pitäköön jokainen huoli omista asioistaan, jooko!?
Hääparilta sain lahjaksi hienon piknik korin joka sisälsi pienen pullon Fresitaa [aaaaaaah, jos joku ei tiedä mitä se on niin nyyh.], kaksi lasia ja monitoimiavaajan. Lahja on huippu ja odotan lauantaita kun saan itse nauttia ansaitsemani Fresitan yksin, kun Iksu lähtee keikalle.

Fresitaaaaaa. Kyllä, kuva otettu jääkaapista. Looooool.

Piknik-kori on love !

Hahhah me ostettiin Wandalle joku aika sitten Prismasta silikoninen possu, joka röhkii oikeesti. Tai ei ihan oikeesti mutta sillain hauskasti. Se possunen on tainnut tuottaa enemmän hauskoja hetkiä mulle ja Iksulle kun Wandalle. Se ei oo kait varma, että pelkääkö se possua, vai onko se kiva, vai pitääkö sitä hoitaa. Jatketaan siedätystä ;-----------------------D

Possu ja kärpänen, tässä on possu ja tässä on kärpäneeeeeeen.

Ostin tänään uuden olkalaukun [kuulostaapas mummolta!!] kun alkoi oikein vituttamaan mun vanha samettinen lörökassi, joka on vaikee ja vaatii kaiken motorisen osaamisen, että sieltä saa kaivettua vaikkapa puhelimen sen soidessa tai avaimet. Se on ihan kiva ja mun eka tollanen kunnon olkalaukku [juu, edelleen mummolta!], saa nyt nähdä miten kauan sitä osaan käyttää...

Jeeeeh.

Mitäs muita asioita piti muistaa kertoo [alkuun taisin sanoa jotain että ei oo asiaa? vai muistaaks joku?]
hmm.. Mä saan ehkä harjottelun ajaks auton käyttööni JOS Iksu ja sen veli saa sen auton kuntoon ajoissa. Nyt vaikuttaa ihan hyvältä, vaikka korjausprojekti ottikin hetki sitten pikkasen takapakkia. Pojat on onneks reippaita!

Ei mulla sitten muuta, kun tässä illan tunnelmia;

Semmosta. Se ommoi!

H

PS. Haluun tollasen paidan ->

: D


0 kommenttia: